PDA

View Full Version : Funny Puppy Picture



Kdemars
20th October 2006, 08:58 PM
I posted this in another thread but I was worried not everyone would see it there. I hope this puts a smile on everyone's face - have a great weekend!!!

http://i135.photobucket.com/albums/q153/kndemars/untitled.jpg

*Jenný*
20th October 2006, 09:02 PM
Hahahaha :lol:
Yes, I smiled : :D

Lani
20th October 2006, 09:31 PM
that is absolutely hilarious!! :lol:

Linda
20th October 2006, 09:38 PM
Okay now I have piddled myself, looks like a British Soldier without the apparell.

Plus now I am getting up off the floor, that is so funny.
:D :D :D :D :D :D :D :D

Lindsay
20th October 2006, 09:41 PM
:D Corgi's are my second love!!! We have 4 in our family (Fergi, Bailey, Romeo & Jackson)!

What a great start to my weekend! 8) Cute pic!

arasara
20th October 2006, 09:52 PM
:rotfl:

That's TOOO funny.. I LOVE the picture.

He's so funny and cute looking.. I wanna cuddle!

Thanks for making my friday! :thmbsup:

judy
20th October 2006, 10:06 PM
:lol: thanks!

Nisha
21st October 2006, 06:23 AM
:lol: haha thats so funny!!! poor little corgi doesnt know he's being laughed at! but that is just way too cute! i just want to cuddle him! it defintely put a smile on my face..thanks for that

Forest
21st October 2006, 06:48 AM
Oh how funny!!!! Guess he will get all embarrassed when they show that one to his friends :lol:
Julie and the girls

Maxxs_Mummy
21st October 2006, 01:42 PM
LMAO I love it :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sunna
21st October 2006, 01:49 PM
Hahahaha :lol: How cute?! This is too funny :D

Remali
21st October 2006, 04:40 PM
LOL! I love it, isn't that cute, and the way he has his front legs down like that!!!! Awwwww......

molly
21st October 2006, 05:42 PM
Great picture! Thanks for making me laugh this morning!

LauraD
23rd October 2006, 03:21 PM
Was gone all weekend, just saw this. OMG that is priceless!! :rotfl:
How did that even happen? I have never seen a dog sleep in such a position, he's like a little robot or something. :lol: Way too cute!