View Full Version : Stairstep cavaliers

25th August 2008, 01:32 PM
I was heading upstairs with my phone and a cup of coffee -- of course all the dogs had come partway down the stairs from my office to see if I was staying down, or returning back up. I had to stop and get a picture with the phone, as they were all lined up step by step, waiting! :lol:


From the top they are Jaspar, Leo, Lucy, and scruffball Lily.

25th August 2008, 01:35 PM
I want a stair carpet that pattern :luv: great pic.:)

25th August 2008, 01:36 PM
Haha! Brilliant! Look as if they want you to stay downstairs!!! haha!

25th August 2008, 01:36 PM
:rotfl::rotfl: That is so funny Karlin. Thanks for sharing!

25th August 2008, 01:46 PM
that is an amazing picture :D

You'd think they know in which order.. blenheim - tri - blenheim - tri - male - male -female - female

I think they are intelligent on top of being adorable :D

25th August 2008, 01:51 PM
:w*w: Oh that's a classic! Look how fluffy Lucy is!!

Cleo's Person
25th August 2008, 01:57 PM
:rotfl: :rotfl: Karlin, that's a fabulous picture!! Definitely a keeper. I'd love stairs that looked like that, It is funny how they organised themselves in patterns though isn't it?!

25th August 2008, 03:46 PM
What a lovely pic and sooo Cavalier:D

25th August 2008, 03:53 PM
Oh, that's delightful :lotsaluv:. How long does it take them to reorganize so you can go upstairs ? LOL

Claire L
25th August 2008, 04:24 PM
Ah! that's a lovely sight :lotsaluv: my two always wait at the top of the stairs to see if I'm gonna go back up again - always makes me smile :D

25th August 2008, 04:29 PM
That's really cute!

25th August 2008, 04:33 PM
Awww that's so sweet, you should frame that and put in up in the stair wall.

Cathy T
25th August 2008, 04:37 PM
What a great picture! I'm so glad you grabbed your camera and captured that. And look at those hairy dogs!! Boy they have some gorgeous coats on them.

brid kenny
25th August 2008, 05:54 PM
Great photo. When i had lily for the week she slept on the stairs one night. She looked so cute. She was supposed to be in the kitchen but she snook out. Her snores woke me up!!!

25th August 2008, 06:22 PM
That is a fantastic picture :rah::jump:

25th August 2008, 07:11 PM
:w*w:Brilliant picture:) your cavs are beautiful.

25th August 2008, 07:43 PM
:jump: Great piccie :snap:

25th August 2008, 08:49 PM
Aaaww so sweet:)

25th August 2008, 09:23 PM

25th August 2008, 10:10 PM
That is definitely one to frame! They are all beautiful - Jaspar looks so angelic - like he's in a deep sleep :lotsaluv:

25th August 2008, 10:56 PM
Oh, that is one sweet pic! Had to smile when I saw it :D

Chelle & Rex
26th August 2008, 12:21 AM
Brill - def one for the new calendar..........!!

26th August 2008, 12:23 AM
Karlin that pic was worth logging on for ..............thats the best i've ever seen LOL

26th August 2008, 02:15 AM
what a sweet picture! :lotsaluv:

Mom of Jato
26th August 2008, 03:44 AM
That is a keeper picture for sure! I too love how they made a pattern- :jump:

26th August 2008, 09:56 PM
Great photo :jump:. So did they move for you in the end?! Sally can't resist and has to get up when I go downstairs to see what I'm doing. I think it's the cavalier trait they need to know exactly what you're up to :-p

27th August 2008, 03:25 PM
omg how cute do they look all lined up ... love way they just curl up and lie down on the stairs..lol

28th August 2008, 07:27 AM
Oh, it is so cute!

28th August 2008, 01:53 PM
Great photo Karlin. A real Kodak moment!:snap:

31st August 2008, 07:35 PM
What a lovely picture, typical Cavs:D

31st August 2008, 07:39 PM
Wow,thats amazing.That wont happen again.Its actualy a brill pic...

3rd September 2008, 04:58 PM
haha, Karlin, they are cute and lovely! How do you get up the stair without either squishing a dog or breaking your neck?